Indicacions

El Mètode Mézières és una teràpia que es basa en la correcció de les postures inadequades i desequilibris musculars per tal de millorar la funcionalitat del cos i reduir el dolor. Aquest mètode pot ser beneficiós per a persones que pateixen dolors vertebrals crònics o aguts com el dolor de esquena, lumbàlgia, cervicàlgia, ciàtica, hernia discal, disfunció mandibular, entre altres.

A més, el Mètode Mézières també pot ajudar en desviacions i deformitats ortopèdiques com la escoliosis, hiperlordosis, hipercifosis, entre altres. També pot ser útil en el tractament de lesions múscul-esquelètiques com tendinitis, contractures i rigideses articulars, així com en seqüeles de traumatismes i malalties neurològiques.

Altres condicions en les quals el Mètode Mézières pot ser beneficiós inclouen lesions de l’esportista com l’espatlla dolorosa, condromalàcia rotuliana i esquinços, així com en situacions de estrès, fibromiàlgia i síndrome dolorós crònic. En general, aquest mètode no només pot ajudar a tractar patologies existents sinó que també pot tenir una important funció preventiva en la millora de la postura i la funcionalitat del cos.

Dolors vertebrals crònics o aguts "dolor d'esquena"

Lumbàlgia, cervicàlgia, ciàtica, hernia discal, disfunció mandibular, etc.

Desviacions i deformitats ortopèdiques en l’adult i l’adolescent.

Escoliosis, hiperlordosis, hipercifosis, etc.

Lesions múscul-esquelètiques

Tendinitis, contractures, rigideses articulars, etc.

Seqüeles de traumatismes i malalties neurològiques

Deformitats articulars, tensions musculars, etc.

Lesions de l’esportista

Espatlla dolorosa, condromalàcia rotuliana, esquinços, etc.

Estrés, fibromiàlgia, síndrome dolorós crònic.

A més del paper terapèutic que el Mètode Mézières aporta a nombroses patologies, també té una vocació preventiva molt important.

D’aquesta manera la persona adquireix unes eines de “autoaprenentatge” que li permeten restaurar la fisiologia de les seves articulacions, músculs, respiració i sistema nerviós millorant globalment la seva salut.

Indicacions - Eva Solà Mascaró