Perfil delspacients

Els pacients del Mètode Mézières són aquelles persones que experimenten dolor o tenen problemes de postura i moviment. Aquest mètode terapèutic és especialment eficaç en casos de dolor de l’esquena, les cervicals, l’espatlla o el maluc, així com en trastorns com la escoliosis o l’espondilosi.

Generalment, els pacients del Mètode Mézières són persones que han patit dolor durant un període llarg de temps i que no han trobat altra solució amb altres mètodes de tractament convencionals. També pot ser útil per a esportistes que tenen lesions musculoesquelètiques o problemes de postura derivats de la pràctica esportiva intensa.

En molts casos, els pacients del Mètode Mézières també presenten altres símptomes com artritis, fibromiàlgia o lesions musculars. Aquest mètode terapèutic busca corregir la postura i reeducar els músculs per aconseguir una millora en la qualitat de vida del pacient i reduir el dolor de forma duradora.

Pel que fa a les desviacions de la columna vertebral, com pot ser l’escoliosis, el Mètode Mèziéres està especialment indicat per controlar l’evolució de la corba tenint com a objectiu frenar-la o enlentir-ne el desenvolupament.

Professionals que treballen durant moltes hores davant de l’ordinador

Executius, administratius, professors, informàtics, etc.

Lesions més freqüents: dolors d’esquena, contractures musculars, males postures, hèrnia discal, etc.

Professionals que estan durant moltes hores asseguts o dempeus

Conductors de vehicles, treball en fàbriques o oficines, dependentes, etc.

Lesions més freqüents: dolors d’esquena, contractures musculars, deformitats articulessis, males postures, hèrnia discal, etc.

Persones que pateixen dolor crònic no atribuïble directament a la seva professió

Lesions més freqüents: fibromiàlgia, síndrome dolorós crònic, fatiga crònica, poliartritis, etc.

Persones que pateixen desviacions importants de la columna vertebral

Lesions més freqüents: Escoliosis, hiperlordosis lumbar, cifosis dorsal, rectificació cervical.

Persones que realitzen esport o es dediquen a activitats artístiques com a músics o actrius

Lesions més freqüents: tendinitis, lesions musculars, deformitats i dolors articulessis, males postures, etc.

Persones que desitgen prevenir dolors o volen millorar la seva postura

Models, professionals de la imatge, músics, actors, etc.

Vaig tenir sort de conèixer a l'Eva, ella em va solucionar un problema que feia temps que arrossegava i no em sabien tractar. Gran professional i persona.

Gràcies Eva!

Mayte B.