El bruxisme és una resposta a l’estrès i la tensió. Aborda’l amb fisioteràpia, consciència corporal i millora de la respiració per reduir la pressió mandibular.
El bruxisme és una resposta a l’estrès i la tensió. Aborda’l amb fisioteràpia, consciència corporal i millora de la respiració per reduir la pressió mandibular.